Klacht: Schimmig verkoopbeleid Stella

op 11 augustus 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Zeer slechte ervaring gehad met Stella. Op hun website zijn inderdaad geen prijzen te vinden, als je de brochure aanvraagt krijg je alleen enkele ‘vanaf-‘ prijzen, voor de meeste prijzen moet je ze bellen. Mijn oog was gevallen op de ‘Forte’ van €1349,-,(met 3 versnellingen) maar de verkoper aan de deur zei dat die niet meer leverbaar is. Ik kon de Forte met 7 versnellingen (€1549,-(€200,- verschil voor 4 versnellingen meer! Dat is bij geen enkel ander merk!) voor dezelfde prijs krijgen. Mooi, dacht ik, maar een aankoopbevestiging per email bleef uit. Na 3 keer bellen met Stella online een klacht ingediend, ook daar kreeg ik geen reactie op. Weer gebeld, toen werd gezegd dat ze de factuur enz. naar een verkeerd emailadres hadden gestuurd. Op de factuur die ik toen kreeg, werd ineens weer €1500, voor de fiets gerekend! Daarna de verkoper nog gesproken. hij zei dat hij de volgende dag alles voor me in orde zou maken. Ook niets meer van gehoord.
Ik was het spuugzat en heb de order geannuleerd.
Mijn advies: ga niet met Stella in zee. Beter om een fiets bij de dichtstbijzijnde rijwielhandelaar te kopen,als er dan iets is, kun je er even naar toe lopen!

De oplossing is om geen fiets online te kopen, maar bij een lokale rijwielhandelaar. Daar kun je tenminste op bouwen en persoonlijk verhaal halen als er iets is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Stella Fietsen in Nunspeet

1 jaar geleden - Geachte heer Kok, Na aanleiding van uw klacht hebben wij getracht om telefonisch in contact met u te komen, helaas tot op heden zonder resultaat. Uiteraard zouden wij in contact met u komen om de klacht te bespreken. U kunt ons bereiken op het voor u bekende telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Anton de Boer Team Stella

Alle klachten die gemeld zijn door Mick1064