Klacht: Schimmeltafel en zeer gebrekkige klantenservice

op 11 augustus 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot twee maal toe een beschimmelde tafel mogen ontvangen. Vervolgens is er twee keer iets mis gegaan met de ophaalopdracht. In totaal mag ik 5 dagen thuis blijven voor die stinkende tafel uit mijn huis is. Ik hoop dat het de laatste keer WEL goed gaat. Voor al die vrije dagen en telefoongesprekken heb ik een vergoeding van maar liefst 20!! euro mogen ontvangen, het alternatief was een cadeaubon van 25 euro. Daar kan ik de telefoonrekening niet eens van betalen. Dankjewel Leen Bakker, jullie hebben klantenservice en klantenbinding hoog in het vaandel staan! Ik voel me totaal niet serieus genomen. Jullie hebben me veel te veel tijd en moeite gekost.

Gewenste Oplossing:

Minimaal de bezorgkosten (45 euro) terug. Als er een tegoedbon wordt gegeven mag dit bedrag nog significant hoger zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schimmeltafel