Klacht: Schimmel op geraspte kaas48+ belegen Jumbo

op 25 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is ons het afgelopen jaar regelmatig overkomen dat de inhoud van het zakje bedorven is en/of beschimmeld. Wij hebben het zakje vaak wel weer terug gebracht naar het filiaal Tim Ober Zotermeer, maar het gebeurt nog steeds. Ik vraag u dringend dit te onderzoeken, want het gebeurt ook weleens dat we het te laat zien en dat kan ernstige gevolgen hebben. De zakjes zijn nieuw, ongeopend en de inhoud is nog enkele maanden houdbaar. Het laatste slechte zakje (geen tijd om terug te brengen) heeft nr 64853605412 1010 16041121:48 en is houdbaar tot 16.08.16.

Graag hoor ik van u wanneer het opgelost is, want we durfen het niet meer te kopen daar er een chronisch zieke in het gezin is en dit zeer ernstige gevolgen kan hebben als de inhoud niet goed is.

Met vriendelijke groet,

Y. De Ruiter
Wengehout 44
2719 ka Zoetermeer

Gewenste Oplossing:

Als de inhoud goed is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y1961