Klacht: Schimmel op de rubberen dichting van de tandenborstel Sonicare Flexcare

op 01 september 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Tojdens vervangen van de kop van mijn luxe Sonicare Flexcare tandenborstel heb ik de tandenborstel schoongemaakt. Helaas ter mijn verbazing bleek dat de rubberen dichting onderaan de kop, zwart schimmelig uitsloeg en niet meer te reinigen is want de dichting helemaal doorgerot blijkt te zijn. Dezelfde probleem is aan de onderkant van de borstel – een stinkene rotende lucht die niet meer te verwijderen is.

Nu komt water naar binnen tijden tandenpoetsen en de tandenborstel werkt niet goed. Het is boven alles ongezond en gevaarlijk om met zwart schimmel aan de tandenborstel je tanden te poetsen.

Het was een dure tandenborstel Flexcare en als geregistreerd klant van Philips werd geschreven dat Philips extra garantie biedt op bepaalde artikelen. Nu zal ik graag dit artikel omgeruild hebben tegen een veilig model van dezelfde kwaliteit.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door EMama