Klacht: Schimmel in kwark

op 12 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik eet al maanden de Melbona vruchtenkwark 500Gr, maar nu had ik in 1 week tijd 2 afgesloten bakken waarin ik na openen schimmel tegenkwam! 1 perzik smaak en 1 vanille. de t.h.t. datum was nog 3 en 4 dagen.
Ik heb evt een foto gemaakt van 1 van de 2 bakken

Gewenste Oplossing:

Het gaat natuurlijk om kleine bedragen, maar ik ben nu wel wat huiverig deze kwark nog te kopen.
Ik hoop dat er een oorzaak gevonden wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 mei 2021 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 mei 2021 om 16:10 geantwoord

Geen oplossing! Nu 16 dagen geleden de klacht ingestuurd en tot op heden niets vernomen. Gevraagd was het artikel te bewaren, maar ik weet niet hoe dat het er nu had uitgezien aangezien het toen al beschimmeld was

Alle klachten die gemeld zijn door Putter78