Klacht: Schimmel in kamer

op 13 juni 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij hebben op 1-2en 3 juni gelogeerd in het Fletscher hotel de Amelander Kaap. toen we ’s avonds de gordijnen dicht deden bleek er een grote groene schimmelplek te zitten van het kozijn tot op de vloer. bovendien bleek er in de badkamer op het plafond enorm grote zwarte schimmel plekken te zitten. We belden naar de receptie om hierover te klagen maar die was al dicht. via het restaurant werd er contact opgenomen met een verantwoordelijke. We konden geen andere kamer krijgen, maar direct de volgende ochtend wel en daar zouden we dan kunnen douchen. ’s Ochtends bleek die belofte niet waar. Alles was vol en we konden pas ’s middags in onze nieuwe kamer. Op onze vraag of ze wel wisten dat die kamer er zo slecht aan toe was werd volmondig ja gezegd! Als het druk is verhuren we hem gewoon en als het een keer rustig is wordt hij schoon gemaakt! Geen excuus geen compensatie, niets! Dat terwijl het een 4 sterren hotel is! We zullen hier daarom nooit meer gaan logeren,

We zouden minimaal het geld van 1 overnachting met ontbijt terug willen hebben aangezien we niet echt hebben geslapen en ons plezier danig bedorven is.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertharemkes@hotmail.com