Klacht: Schimmel in een ge sloten bakje

op 05 november 2016 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Wij kopen net een bak satesaus 500ml en er zit schimmel in

AlsIk gewoon een nieuwe krijg mijn adres is van den poelstraat 13 4931xm geertruidenberg

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Remia

8 maanden geleden - Betreft: Remia Satésaus kant & klaar 265 ml – schimmel op product Geachte mevrouw Douwes, Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot de Remia Satésaus kant & klaar. De bakjes satésaus worden na het afvullen automatisch voorzien van een seal om het product luchtdicht te verpakken. Mogelijk heeft bij uw verpakking de folie niet goed in de machine gezeten waardoor de seal niet op correcte wijze op het kuipje is aangebracht. Hierdoor is het product enige tijd met zuurstof in aanraking geweest, met als gevolg dat er een luchtschimmel op het product kan terecht gekomen. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij betreuren het ten zeerste dat dit, ondanks de strenge technische- en kwaliteitscontroles is gebeurd en verzekeren u dat wij alles in het werk zullen stellen om herhaling van deze klacht in de toekomst te voorkomen. Ter compensatie ontvangt u per separate post een nieuw kuipje Remia Satésaus kant & klaar,alsmede ook enkele andere producten van Remia waarin u de kwaliteit zult herkennen die u van Remia mag verwachten. Vertrouwende erop u met deze informatie naar tevredenheid te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Remia C.V. Consumentenservice Annemarie Schouten

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remia in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remia

Heeft op 18 juli 2017 om 11:03 geantwoord

Klacht met klant afgehandeld. Zie hierboven.

\"Ter compensatie ontvangt u per separate post een nieuw kuipje Remia Satésaus kant & klaar,alsmede ook enkele andere producten van Remia waarin u de kwaliteit zult herkennen die u van Remia mag verwachten.\"

Alle klachten die gemeld zijn door Lindadouwes