Klacht: Scheurtjes in zijrand

op 08 juli 2016 over Alcatel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 15 augustus 2015 heb ik een Alcatel PIXI 3 (4.5) WHITE gekregen voor mijn 13e verjaardag, het was mijn eerste mobiel. We hadden hem gekocht bij Media Markt Dordrecht.
Maar tot mijn grote schrik en verdriet kwamen er na een maand 3 scheurtjes in de rand om het scherm. Niet op mijn scherm maar op de hoek/zijkant, net boven het achterkantje. Ik had mijn mobiel nog nooit laten vallen. Na ongeveer 2 maanden, op 20 oktober, heb ik mijn mobiel terug gebracht naar de Media Markt en zij hebben hem op gestuurd.
Toen ik hem na ongeveer 3 weken terug kreeg zeiden ze dat ze er niks aan konden doen. Ik was toen zeer teleurgesteld. Na een maand was het aantal scheurtjes al verdubbeld. Op 14 april heb ik mijn mobiel voor de eerste keer laten vallen. Voor die dag zaten er 23 scheurtjes in. Hij viel uit mijn jaszak op de stenen en de 3 hoeken van mijn mobiel zijn beschadigd. Na die val zaten er nog niet meer scheurtjes in. Ik weet dat omdat ik eigenlijk wel iedere dag de scheurtjes telde om vervolgens mijn familie daar van op de hoogte te stellen. (niet dat hun het leuk vonden)
Uiteindelijk op 17 juni vond ik het niet meer normaal dat er 32 scheurtjes in zaten. Mijn uiteindelijke stap om mijn mobiel nog een keer op te sturen was toen er een stukje begon uit te vallen. Ik vond dat echt abnormaal!
Op 18 juni heb ik hem voor de 2e keer opgestuurd. De mond van de medewerker die we toen hadden viel bijna open toen ze mijn mobiel in handen kreeg. Ze riep gelijk een andere medewerker er bij. Mijn ouders en de medewerkers zeiden dat ze wel verwachten dat er dit keer echt iets aan zou worden gedaan.
Op de 27 van juni kreeg in een mailtje binnen van geautoriseerde servicecentrum Alcatel (via Media Markt) met daarin een prijsopgave.
Ik werd zwaar, zwaar teleurgesteld. Ik kon kiezen uit de drie dingen: – mijn mobiel laten repareren voor €72,69. en dat terwijl ik een nieuwe kan kopen voor €65,75. -Mijn mobiel terug krijgen zonder dat er iets aan zou worden gedaan. -afstand doen van het product.
Ik heb geantwoord dat ik voor het 2e koos, mijn mobiel terug krijgen zonder dat er iets aan zou worden gedaan.
Op 4 juli kreeg ik het bericht dat ik hem kon komen ophalen. De reden dat er niks aan kan worden gedaan is omdat het volgens jullie door val of stoot schade is gebeurd. Dat is duidelijk niet zo omdat ik hem voor de eerste keer heb laten vallen op 14 april. Ik kan me de datum herinneren omdat het in de activiteitenweek was. De medewerker van Media markt zij ook dat het duidelijk niet door val of stoot schade is gebeurd, omdat er dan om de zijkant van de mobiel schade zou moeten zitten en dat zit er echt maar dan gewoon niet op.
Vandaag is het 6 juli en er zijn weer stukjes uit komen zetten. Nogmaals ik ben heel erg teleurgesteld.
Bij deze hoop ik dat u wel wat met dit probleem doet onder garantie.

Groeten van Geanne Cornet.

Reparatie onder garantie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alcatel

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alcatel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GeanneC