Klacht: Scheur slang in deksel melkkan koffie expressomachine

op 17 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Scheur in slang deksel melkkan, hierdoor bijna geen druk meer. Waardoor melk niet goed wordt opgeschuimd. Contact gehad met Philips. Beloofde eerst dat onderdeel gratis wordt toegestuurd. Vervolgens verwijzen ze ons na Handyman om daar een compleet nieuwe melkkan te kopen. We hebben een jaar extra garantie, tot mei 2017. Volgens philips niet op de melkkan. Echter juist dit dure apparaat gekocht vanwege de volautomatische melkopschuimer. Kosten apparaat ā‚¬1300. Zeer slechte service door Philips. Volgens Philips is dit slijtage en wordt het daarom niet vergoed, wel een snelle slijtage dan.

Als Philips afspraken nakomt en ons gheel gratis een nieuwe complete melkkan ons toestuurt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Anja Elie

1 jaar geleden - Net bericht ontvangen van klacht.nl dat Philips mijn klacht niet in behandeling op klacht.nl. Via email vernomen van Philips dat ik op eigen kosten bij Handyman zelf een nieuwe melkkan kan gaan halen. Reclame 1 jaar extra garantie als je het product registreert en vervolgens met het cliche antwoord komen. Dat het betreffend onderdeel niet onder deze garantie valt. šŸ‘Ž

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Elie