Klacht: Scheur in mijn party tent

op 13 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Charleynoangels,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Spijtig om te horen dat er een scheur in uw partytent is gekomen. Graag zou ik voor u willen kijken of ik dit nog voor u kan oplossen. Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:
- type partytent.
- kopie aankoopbewijs.
- foto's van de scheur.

Aan de hand van deze gegevens kan ik voor u kijken of we u hier mee verder kunnen helpen. U kunt deze gegevens mailen naar info@blokker.nl ter attentie van Saskia/ contactnummer 1144529.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Reactie van de melder van de klacht Charley Boum Bletterman

1 jaar geleden - Jammer heb geen aankoopbon meer,maar ik wil gewoon wel betalen voor het dakzeil als die nog te krijgen is ,wat ik betwijfel,volgens blokker.

Alle klachten die gemeld zijn door Charley Boum Bletterman