Klacht: Scheur in mijn party tent

op 13 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou graag een nieuwe willen hebben maar helaas,Blokker schijnt niet zo klant vriendelijk meer te zijn,dus we kunnen de boel afbreken en met grof vuil mee te geven,we zijn genoodzaakt een andere te kopen maar niet meer bij Blokker.

Gewenste Oplossing:

Niet dus,

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Charleynoangels,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Spijtig om te horen dat er een scheur in uw partytent is gekomen. Graag zou ik voor u willen kijken of ik dit nog voor u kan oplossen. Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:
- type partytent.
- kopie aankoopbewijs.
- foto's van de scheur.

Aan de hand van deze gegevens kan ik voor u kijken of we u hier mee verder kunnen helpen. U kunt deze gegevens mailen naar info@blokker.nl ter attentie van Saskia/ contactnummer 1144529.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Reactie van de melder van de klacht Charleynoangels

9 maanden geleden - Jammer heb geen aankoopbon meer,maar ik wil gewoon wel betalen voor het dakzeil als die nog te krijgen is ,wat ik betwijfel,volgens blokker.

Alle klachten die gemeld zijn door Charleynoangels