Klacht: Scheur in èèn Tygo kunstleren fauteuil.

op 17 juli 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 12 juli 2017 wordt ordernummer: 36389061 uitgeleverd, echter bij het verwijderen van het verpakkingsmateriaal blijkt dat van de twee uitgeleverde fauteuils, in èèn stoel bij de stiknaad aan de bovenzijde een scheur te zitten èèn en ander conform de toegezonden foto’s aan Leen Bakker.
Aan de buitenzijde van het verpakkingsmateriaal was geen schade waarneembaar.
Wat ik Leen Bakker kwalijk neem is dat zij taal nog teken geven en dat ze totaal nergens op reageren.
Het komt er kort gezegd op neer dat de service en garantiebepalingen gelden tot op de hoek van de straat.
Cliënten hebben bij dit soort bedrijven totaal geen rechten meer en mogen alleen maar betalen! en hun mond dicht te houden.

Normale gang van zaken is dat direct na ontvangst van een klacht/beschadiging een ontvangst bevestiging naar gedupeerde wordt verzonden.
Daarnaast dient binnen 2 dagen door de leverancier te worden aangegeven hoe de lacht/beschadiging wordt opgelost.
In dit geval eis ik gewoon dat er een nieuwe fauteuil wordt geleverd en dat de beschadigde fauteuil wordt mee terug genomen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Reactie van de melder van de klacht Bart Nieuwold

3 maanden geleden - Inmiddels ben ik door Leen Bakker telefonisch benaderd en de levering van een nieuwe stoel vindt a.s. donderdag plaats. Derhalve tot zover keurig opgelost.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bart Nieuwold

2 maanden geleden - Heden morgen is conform de afspraak de nieuwe stoel afgeleverd. Derhalve is hiermee de zaak naar volle tevredenheid van de klant opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Nieuwold