Klacht: scheur in broek

op 20 september 2017 over Calvin Klein in de categorie Kledingwinkels

Geachte heer/mevrouw,

Ongeveer 5 weken geleden kocht mijn zoon een broek van CK.
Gisteren zag ik dat parallel naast de stiknaad van de rechterachterzak een scheur is ontstaan. De broek is niet te klein gekocht en ook is het niet door een externe factor ontstaan aangezien zijn onderbroek géén beschadiging vertoont.

Ik ben compleet tevreden wanneer mijn zoon er een zelfde onbeschadigde broek voor terug krijgt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calvin Klein

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calvin Klein nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door garden54

Klacht: scheur in broek

op 20 september 2017 over Calvin Klein in de categorie Kledingwinkels

Geachte heer/mevrouw,

Ongeveer 5 weken geleden kocht mijn zoon een broek van CK.

Alle klachten die gemeld zijn door garden54