Klacht: Scherven in een doos

op 18 december 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik heb bij Ici Paris & nog een aantal andere webshops bestellingen voor de kerstdagen besteld.
Helaas nadat de bezorger het nodig vond om weg te rijden na het zien van mijn partner die de sleutels boven ging pakken. Had ik geen andere keus dan een afleverpunt kiezen, zodat ik de bestelling nog een paar uur eerder had, ondanks dat dit nog steeds te laat was, maar goed.
Vervolgens wil ik de bestelling ophalen bij het servicepunt, krijg ik ineens 2 mailtjes, dat mijn 3 pakketjes over 2 servicepunten verdeeld liggen, terwijl ik wel de juiste had opgegeven,

Het pakket wat ik moest ophalen en wat ik meteen nodig had, was helemaal Nat, maar ik dacht dat komt door de regen en ik had haast dus ging snel de winkel uit. Vervolgens bij mijn auto ruik ik aan het pakketje en ruikt het naar de parfum die ik besteld heb en bij ligt schudden hoor ik scherven.
Gezien ik een nieuwe auto heb, heb ik ervoor gekozen snel een foto te maken op een plank die achterin lag en het pakketje weg te gooien, want hier heb je niks aan.
Plus dat ik mijzelf niet wou verwonden aan de scherven in het doosje.

Nu wordt er dood leuk gezegd dat er niks aan te doen is, omdat ik het product niet meer heb.
Wat verwacht je ? dat ik een nat pakket parfum in mijn nieuwe auto ga leggen en het pakketje open maak, zodat ik mijzelf bezeer aan de scherven? Onmogelijk dit….

Nieuw parfum of geld terug

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xJF