Klacht: schermpje van camera gebroken

op 14 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Twee weken geleden heb ik een samsung s7 gekocht. Meteen een hoesje erbij en een glasplaatje erop. Ik heb hem naar mijn weten niet laten vallen en ik heb er niet met iets scherps in ziitten porren. Gisterenavond wilde ik een foto maken. Alles wazig. Dus ik kijk. En wat zie ik het hele scherm van mijn camera kapot. Dat moet toch niet kunnen. Ik ben er vandaag mee terug naar de mediamarkt gegaan. Ik kreeg geen nieuwe. Dit moest door een expert onderzocht worden want dit was schade van buitenaf. Werkelijk! Ik vind echt dat ik niet voor de kosten hoef op te draaien. Nu hebben ze henm opgestuurd en zal het drie weken duren voordat ik mijn telefoon weer heb.

Ik zou tevreden zijn als ik nieuwe telefoon had gedregen. De gsm is pas 16 dagen oud. En nu moet ik twee jaar met een gerepareerde.
Verder was ik tevreden geweest als ik een vervangende gsm had gekregen voor de komende weken. Maar dit is ook niet het geval.
En uiteindelijk zal ik genoegen nemen als de telefoon kosteloos voor me wordt gerepareerd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janske verhulst