Klacht: Scherm binnen 2 maanden na reparatie spontaan gebarsten

op 31 mei 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Tot grote ontsteltenis is het scherm spontaan gaan barsten bij de Home button, binnen 3 maanden na reparatie van mijn vorige scherm. Dit vind ik echt onaanvaardbaar. Ik heb getracht middels een chat dit probleem te melden bij u, maar ik kreeg een melding in het beeldscherm dat ik een eenmalig bedrag van 29 euro moet betalen voor technische ondersteuning. Schandalig dat u dit durft te vragen van uw gebruikers!
Ik kan nu geen kant op.

Ik ben zeer ontevreden over deze Iphone 6, de kwaliteit is enorm achteruit gegaan. Met de 3s en de 4 heb ik nooit problemen gehad. Ik eis dan ook dat u mijn telefoon kosteloos gaat repareren. Graag heb ik contact met u hierover. Mijn gegevens zijn bij u bekend.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Reactie van de melder van de klacht rickmeester81

7 maanden geleden - Apple, neem je verantwoordelijkheid! Dit is zeer klantonvriendelijk! Klanten opzadelen met een ondeugdelijk product... Schande!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rickmeester81