Klacht: Scherm bevat putjes etc toplaag ondeugelijk?

op 15 juni 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

op het scherm van mijn S9 verschijnen allerlei putjes en vlekjes. Net alsof de toplaag van het scherm loslaat.

Nu ben ik in contact getreden met samsung via FB. Nu begrijp ik dat ze daar niet direct kunnen bepalen wat de oorzaak is en of het garantie is.

Ga ik vervolgens naar een Samsung-punt in amsterdam op de wiebaustraat, geeft deze meneer mij aan dat hij al eens eerder een gelijk geval heeft gezien.
Ook in het systeem staat een casus vermeld. Hierop heeft Samsung bepaald dat het geen garantie is.

vervolgens ga ik naar een reparatiecentrum van samsung op het Mosveld in amsterdam.

De mevr bekeek het toestel en zodra ze zag dat het geen samsung hoesje was, was het voor klaar en bepaalde ze dat het schade door het hoesje kwam.
Na aandringen ging ze overleggen met 1 van de heren van de reparatieafdeling. Ook deze keek naar het toestel en bepaalde, na het zien van het hoesje, dat het daardoor kwam.

Zonder een professioneel oordeel kan men, oni mijn ogen, niet bepalen dat het hier wel of niet door kwam.

De puntjes en vlekjes begonnen nl al bij het gebruik van het orginele alcantara hoesje.

Staat dus los van het hoesje.

Met mijn S7 edge heb ik een gelijkaardig hoesje gebruikt en daarmee heb ik geen enkel probleem gehad.

ik ben altijd erg zuinig op mijn toestel en zie dan ook graag een gedegen onderzoek van deze klacht.

Gedegen onderzoek waarbij aangetoond wordt dat het wel of niet met het hoesje te maken heeft

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blackeagle