Klacht: Scheperskamp te Lochem

op 30 april 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

We zijn vaste klant bij Fletcher. Reeds in 16 verschillende hotels geboekt, nooit eerder aanleiding geweest voor een klacht, maar nu bij 17de boeking in hotel Scheperskamp in Lochem verplicht ik mij hiertoe. Hotel op prachtige locatie en heel mooi zwembad. Is stijlvol ingericht, maar gedateerd.
Accommodatie:
Vloerbedekking in hele hotel vies met vlekken en de eetzaal spant de kroon. Zoveel vlekken, dat het niet meer hygiënisch kan zijn. Zou gesloten moeten worden.
Dit geld ook voor de kamer, 209, die we hadden. Je durft niet met blote voeten over het tapijt te lopen. Gordijnen hangen nog met een haakje aan rails en volop stof op achterwand van bed. Verroeste radiator in badkamer.
Personeel:
Te weinig personeel om alle ruimtes te bedienen en verder was personeel heel formeel, geen spontaniteit. Ze draaiden hun ingestudeerde tekst af.
Bij het diner kon geen gewoon kraan water worden besteld, naast je gewone drankjes. Policy van de directie. Schandalig.
Eten en drinken:
Het eten en drinken lieten ook erg te wensen over.
Voorgerecht carpaccio is niet vers, ingevroren schijfjes vlees zonder smaak.
Een aperitief pakket voor 2 personen, € 16, bestaat uit 2 glazen wijn, 2 bitterballen, 2 drumsticks, 4 blokjes kaas en wat olijven. Schandalig.
In de avond een Baylies en een whisky besteld. De bodem van het glas was nog net bedekt. Met twee nipjes was het leeg. Het leek alsof op alles werd bezuinigd.
Service:
Bij het uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was.
We begrijpen nu, waarom dit hotel als een van de weinige nog beschikbaar was, toen we wilden boeken.
Heel jammer, daar het hotel in principe heel veel te bieden heeft, maar service en de gasten in de watten leggen is hier ver te zoeken.

Gaarne compensatie voor verblijf van arrangement voor 2 nachten in ander Fletcher hotel met ontbijt en diner.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Fletcher Hotels

10 maanden geleden - Geachte heer Kestens, Wij kunnen ons voorstellen dat het niet het verblijf was zoals u had verwacht. Zou u uw klacht kunnen doorsturen naar webcare@fletcher.nl? Dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u gezocht. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Webcare Team Fletcher hotels

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HK te N