Klacht: Schending privacy persoonsgegevens.

op 12 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Zonet bij de Lidl geweest. In mijn boodschappenmandje zat o.a. wijn. De medewerkster vroeg vervolgens om mijn id. Ik ben meerderjarig en boven de 25 en zou hem eigenlijk niet te hoeven laten zien. Echter heb ik hem wel laten zien. Zodoende kon de medewerkster zelf ook concluderen dat ik inderdaad al ruim meerderjarig ben. Vervolgens eiste zij dat mijn id gescand moest worden, waar ik het totaal niet mee eens ben en bovendien mag een supermarkt niet van mij eisen dat ik mijn id uit handen geef. Wat ik nog wel het ergste vind, is dat de medewerkster en de manager mij allebei een grote mond gaven, terwijl ik gewoon een betalende klant ben en met respect behandeld hoort te worden. Ondanks dat ik over sommige producten tevreden ben, ga ik nooit meer terug naar deze supermarkt en zal ik iedereen in mijn omgeving ook hierover inlichten.

Wanneer klanten vriendelijk ter woord worden gestaan en een vorm van hospitality merkbaar is. Ook zou het fijn zijn als medewerkers op de hoogte zijn van de wet en regelgeving

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2017 om 13:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door cvdkm