Klacht: schenden van privacy

op 19 december 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik ben erg boos omdat online pakketdienst over mij oordeelt en zelf beslist of zij een pakket afleveren of niet, ook als je door de molen bent gegaan bij de telecomprovider.
Als zij vinden dat ze al een keer zijn langsgeweest dat het niet kan dat ze weer moeten komen en dat het fraude is.
ik heb rare dingen gehoord maar dit is echt krom, zij zeggen dat de povider de bestelling heeft teruggehaald en als je het na vraagt dan hoor je dat het niet zo is, waarom gaan ze nog met zulke bedrijven in zee, ik ben nu de dupe

zij moeten doen waarvoor ze ingehuurd zijn, legitimatie en bankgegevens controleren en pakket afgeven, meer niet, eigen mening houden ze maar voor zichzelf

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 21 december 2017 om 00:48 geantwoord

Beste Maichel,

Wij zullen nooit zonder overleg met de provider overgaan tot annulering in verband met fraude wij bepalen namelijk niet welke pakketten er geleverd mogen worden en welke niet. Graag ontvang ik het bijbehorende ordernummer zodat ik deze bestelling kan nakijken. Op de door jouw opgegeven gegevens kan ik namelijk geen bestelling vinden.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door marianne10