Klacht: Scheermesjes niet scherp .

op 13 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik krap al een paar week mijn gezicht kapot met botte scheermesjes besteld via koopjedeal.nl
Na dat ik een nieuwe verpakking open trek weet ik toch echt 100% zeker dat de mesjes bot waren en dien een klacht in bij koopjedeal.nl ..

Na wat heen en weer getyp via hun chat lees ik het volgende

“Wij kunnen het alleen voor u vervangen voor nieuwe scheermesjes.
Wij hebben in juli een verkeerde levering ontvangen wat helaas bot was.
Tevens hebben wij een nieuwe levering ontvangen die niet bot zijn.”

Ik heb dus recht op nieuwe mesjes .. dat ging niet zo maar want werden eerst afgescheept met het antwoord , dat men na twee week na ontvangst geen klachten meer behandelt . Je moet dan helaas effen laten weten dat je boos bent , en dan is er op eens wel een jaar garantie . En geven ze zelfs toe \”DAT\” de problemen bekend zijn . Laten dat vervolgens hun klanten NIET weten .. Nee .. pas al ze klagen laten ze weten dat ze botte mesje hebben ontvangen , en ik krijg ook wel nieuwe .. of ik dan de oude gebruikte mesjes dan wel effen wil opsturen …..ja want die bewaar je natuurlijk ook ..

Ik vraag mij af of het geen na maak producten zijn .. Ik kan mij niet voor stellen dat Gillette zulke slechte kwaliteit mesje levert !! Tevens is de klant NIET ingelicht dat ze een foutieve producten hebben verkocht .. Wat aan geeft dat men het niet zo op heeft met onze wet en regelgeving

Nieuwe mesjes ...

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 september 2016 om 09:45 geantwoord

Beste J.S.K.

Dank voor uw bericht.

Wij verkopen maandelijks tienduizenden pakken scheermesjes.
Helaas bevatten de vorige lading tot zeker 5 pakken scheermesjes die niet scherp zijn (tot 15-09, bron: productklachtrapport).

Vervelend om te horen dat u ook een pak botte scheermesjes heeft ontvangen.
U kunt het beste opnieuw een retour-aanvraag doen via: www.koopjedeal.nl/retourneren
Geef bij de omschrijving een zo specifiek mogelijk omschrijving van uw klacht.
Zo kunnen wij ervoor zorgen, dat u een correct en scherpe mesjes van Gillette krijgt.

Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Bericht van Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Beste J.S.K. Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft de scheermesjes bij het grofvuil gedeponeerd. Hierdoor kan het product niet vervangen worden. Wanneer u bijvoorbeeld een willekeurig product bij een winkel aanschaft en het product werkt niet naar behoren. Deponeert u het product eerst bij het grofvuil en vervolgens neemt u contact op met de leverancier of doet u dat andersom? Het is namelijk zo, dat wij niks kunnen vervangen zonder dat deze retour is. Zo kunnen wij ook naar de leverancier bewijzen dat er enkele exemplaar ondeugdelijk zijn. Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons. Mijn collega's of ik helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Sander van de Buurt Servicemanager Koopjedeal.nl E. info@koopjedeal.nl T. 0320-417539

Reactie van de melder van de klacht JS K

2 maanden geleden - PS ... "U heeft de scheermesjes bij het grofvuil gedeponeerd " Geeft aan hoe arrogant men kan en ook zal reageren .. We hebben hier gewoon een prullenbak en een grijze container .... En daar in verdwenen de mesjes . Ik heb er geen idee van hoe het er bij aan toe gaat .. maar het is de normale gang van zaken . Het grofvuil komt echt niet langs voor de niet deugde producten van koopjedeal .. Maar wellicht dat u meer ervaringen hebt met de hoeveelheden die u klanten moeten weggooien .. ?? Geen idee hoe u veder aan de term grofvuil komt als het om kapotte scheermesjes gaat . Ga der van uit dat u bekend bent met de grootte van een scheermesje .. ??

Bericht van Koopjedeal.nl

2 maanden geleden - Beste JSK, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben over dit product niet nooit klachten, maar in enkele gevallen. Zoals eerder aangegeven betreft dit een doorlopende deal die tienduizenden keren verkocht is. Stelt u zich voor dat u een koffiezetapparaat koopt, dit product werkt vanaf eerste instantie niet naar behoren. U heeft de verpakking niet en het product heeft u bij het grofvuil geplaatst. Verwacht u dan van de firma dat zij deze vervangen zonder dat het product geretourneerd is naar de firma? Wij kunnen ons niet voorstellen dat dit gebeurt. Het product moet tevens retour voor onderzoek om na te gaan hoe dit mogelijk had kunnen zijn en om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Er is een mogelijkheid om de mesjes te vervangen. Helaas is dit niet mogelijk zonder dat het gehele product naar ons geretourneerd wordt. Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd in deze kwestie. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons. Mijn collega's of ik helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Sander van de Buurt Servicemanager Koopjedeal.nl E. info@koopjedeal.nl T. 0320-417539

Heeft op 16 september 2016 om 23:06 geantwoord

Staat die zin weer
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"U heeft de verpakking niet en het product heeft u bij het grofvuil geplaatst.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
De mesjes zijn nog maals na gebruik in de prullenbak verdwenen !!
U liet mij immers in de veronderstelling dat er niks mis was met de mesjes !
Ik liet u diverse keren weten dat ik aller eerst dacht dat het aan mijn huid lag .
Is iets wat uw wellicht ook eens zo moeten doen , kijken waar u zelf de fout in ging !

En nogmaals bij de nieuwe verpakking kwam ik er achter dat ik mij nog heel goed kon scheren met mesjes .. En toen hebben we bij u geïnformeerd . Waar U aller eerst van mening was , dat u na 2 week geen klachten meer in behandeling hoefde te nemen . Dan moet ik duiden op onze Nederlandse wetgeving eer u berijd bent de klacht te bekijken ...

En dan pas krijg ik te horen na dat het al veel te laat is , dat u afwist van niet deugende mesjes .. U heb u klant niet geïnformeerd over niet deugdelijke produckten . Produckten die men gebruikt voor persoonlijke hygiëne . Daar ga ik zeer zeker mee aan de slag volgende week. Als u op tijd u klanten had geïnformeerd , dat het door u verkochte product mankementen vertoont had u twee onaangebroken pakjes van mij terug gehad . hoog uit had ik een mesje gebruikt .

Als produckten zo al een scheermesjes niet voldoet dan behoort u de klant te informeren . Mensen lopen wondjes op .. door de mesjes die U verkocht ! Weet niet wat het wetboek daar over zecht .. maar zal vast niet staan dat ik de verpakking moest bewaren !!!!

Ik scheer mij al meer als 30 jaar met mesjes .. en nog nooit had ik mesjes die niet deugden . Dat is ook haast niet mogelijk omdat er zeer zeer strenge eisen worden gesteld aan dit soort producten . Maar over al kan iets mis gaan .. en dan MOET u een terug roep actie op starten .. U heb gefaald in u plichten jegens de klant . MAAR beroept zich zelf op het fijt dat een normaal mens een gebruikte scheermes weg gooit .. IN DE PRULLEBAK en daar in in de container !

U vergelijk scheermesjes met koffie automaten .. laat ik dat soort dingen verkocht hebben .. !! Als daar een productie fout werd gevonden bij meerde modellen werden ze ALLE maal terug geroepen . En als we de klanten niet persoonlijk konden bereiken dat werd het via de media naar buiten gebracht !! U had naar u eigen worden dozen / pakketten met mesjes die bot waren .. Beweert nog nooit klachten hebben gehad .. Hoe wist u dan dat al die mesjes bod waren ? Om dat der dus klachten binnen kwamen ...!!!!!

Ik herhaal u woorden .. Die ook u zelf in twijfel trekt .. \\\" Wij hebben over dit product niet nooit klachten, maar in enkele gevallen.\\\"

Daar voor schreef u \\\"Wij verkopen maandelijks tienduizenden pakken scheermesjes.
Dit product komt regelmatig terug in ons assortiment en wij hebben hier verder nooit klachten over gekregen. \\\"

GOFVUIL .. Gebruikt u en niet ik .. wat aan geeft hoe u over u eigen producten denkt .
Maar .. door u zwijgen liep ik wondjes op ...

U leeft op zijn minst de gedrag codes binnen u branche NIET na .

Ik zou maar een koffie apparaat bij u kopen waar bij productie fouten zijn ontdekt .. Wat moet er gebeuren eer u de klant informeert ?
U zelf schoonparten .. dat kan u goed !
Rechten en plichten .. nooit van gehoord ...
Als ik de klachten zo door lees al hier .. Is vergoeden zo wie zo een probleem ....

Een schande voor goed willende internet bedrijven !

Reactie van de melder van de klacht JS K

2 maanden geleden - Tweede mesje uit het laatste pakje in gebruik genomen .. en WEER een mesje wat niet scherp genoeg is . Ik heb besloten om dit niet met koopjedeal veder af te handelen . Vind al van twee jaar terug klachten over botte mesjes . Het zo genaamde zo veel % opgelost is gebaseerd op het fijt dat men antwoord geeft . Der zijn ander wegen die wellicht niet mijn geld terug bezorgen .. maar het gaat niet meer om die paar euro's .. 2 jaar lang botte mesjes van deze fabrikant ? dat kan niet !! Ik heb er echter nu wel 100% begrip voor dat men zo moeilijk doet over het vergoeden van al die botte mesjes .. der is geen beginnen aan . Ik verzoek om elk die de dupe is geworden van deze botte mesje aan gifte te doen bij de voedsel en waren wet . En contact op te nemen met de fabrikant . Dit zijn geen merk mesjes, lijkt mij volkomen onmogelijk . ZO wel dan onderneemt fabrikant gegarandeerd wel actie . Die wil dit niet en was hun ook onbekend dat er zo veel klachten zijn geweest over hun zo genaamde mesjes . Nog een laatste aan vulling , waar koopje deal schandelijk faalde .. heeft de fabrikant het netjes op gelost . En hoort graag van alle problemen rond om deze mesjes in verband met koopjedeal . Van af 2014 al botte mesjes daar schrik men van . Reactie is 100% tegen over gesteld van koopjedeal . Als je als verkooppunt zo vaak botte mesjes koopt bij de fabrikant , dan zou je toch verwachten dat men daar gaat klagen .Je "goede naam "word immers aangetast . Men onder zoekt dan ook OF er klachten zijn binnen gekomen van koopjedeal . Veder blijf ik het vreemd vinden dat klacht.nl deze klacht als op gelost zag ... koopjedeal heeft 0% gedaan om het op te lossen . Veder als mensen te beschuldigen dat ze het bij het grofvuil gezet hadden kwamen ze niet . Een uit spraak waar fabrikant zeer zeker niet achter stond . Die vinden het heel normaal dat men gebruikte mesjes NIET bewaart .

Reactie van de melder van de klacht JS K

2 maanden geleden - 20 september 2016 15 september 2016 en ik op 13 september 2016 .. zelfde klachten ! Beste wimvandergun neem contact op met https://pgconsumersupport.secure.force.com/ContactUs/emailus?brand=Gillette&country=Netherlands&language=Dutch Het verhaal van koopjedeal klopt niet … Het te verkopen adres hoeft niks te controleren . Het is al haast niet voor te stellen dat bij Gillette een bot of fout mesje verkocht wordt. Elk mesje word waarschijnlijk via digitale ogen gecontroleerd (ooit gezien bij een soort gelijke fabrikant op TV) Van af 2014 staat deze klacht al op klacht.nl en vond het op meerde sites. Het is gans onmogelijk dat er zo veel foutieve mesje al twee jaar lang van de band lopen bij welk herkend merk dan ook. Onze overheidsorgaan stelt zeer strenge eisen aan hygiëne producten. En dat het ik geleerd op product avonden van importeurs in de tijd dat ik bruin en wit goed verkoper was. En bij Scholing op door de overheid herkende scholen . Die weten toch wel waar ze het over hebben ?? Mijn aller grootse vrees is de herkomst van deze mesjes. Dat ik mijn gezicht er mee openhaalde is nog de miste zorg. Maar hoe zat het met de hygiëne tijdens de productie van deze mesjes ? Gillette heeft mij verzekerd dat als ze zo veel foute mesjes hadden gehad ... men wel een terug roep actie op poten had gezet . Gillette deed stuken makkelijker over het vergoeden .. Gebruikte mesjes op steuren ??? ,, Bha .. Met heeft een speciale afdeling die al die klachten onder zoekt . Natuurlijk doen ze geen uitspraken hoe men denkt over de herkomst van deze mesjes . Maar sluiten wel het een en ander uit .. en dan weet je als verstandig mens genoeg . En de klacht is bekend zo melde men ... Het is een schandaal dat men deze toch gevaarlijk mesjes nog gewoon verkoopt ?? .. Zou ik deze merk verkopen bewoog ik hemel een aarde bij Gillette .. Je goede naam word toch aan getast? Al twee jaar lang ?? Ik zou ze niet eens meer verkopen .... alle maal vraag tekens bij de uit leg van koopjedeal ....

Alle klachten die gemeld zijn door JS K