Klacht: Scheermeshouder Cien Lady 5

op 08 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lidl,

Ik heb gisteren 3 refill mesjes gekocht van de Cien Lady 5 Blade Razorsystem. Mss vreemd, maar ik wist niet zeker of er wel of geen houder voor de mesjes (dus een totaal systeem) bij zou zitten. Vandaag terug gegaan en blijkt dat een medewerker al maanden klachten krijgt over het feit dat de mesjes-navulverpakking er wel is, maar de houder voor de mesjes niet.

Kunnen jullie aangeven waar deze WEL te verkrijgen zijn en OF een houder uberhaupt nog te verkrijgen is? Navulverpakking verkopen, zonder een optie om een (eventuele nieuwe) houder voor deze mesjes te kunnen kopen, moet niet kunnen. Ik hoor het graag!

Gewenste Oplossing:

Lidl algemeen: prijskwaliteit altijd super!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 maart 2020 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 maart 2020 om 11:08 geantwoord

Als eerste dank voor jullie reactie, fijn! Ik vind het goed dat de melding doorgezet is naar jullie afdeling inkoop, alleen ik wil als consument niet elke keer moeten gaan kijken bij een Lidl of de houder wel/niet weer in het assortiment zitten. Ik zou graag een melding willen waarin staat: JA, ze komen weer in het assortiment per x-datum of NEE, ze komen niet meer in het assortiment.
Nu blijft het zelf maar zoeken, wachten etc. Ik wil graag duidelijkheid.

Alle klachten die gemeld zijn door Liloor