Klacht: scheermes houder gebroken/klacht niet kunnen melden via Gilette website

op 26 mei 2016 over Gillette in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Gilette scheermes houder is gebroken, ik wil daar melding van maken op de Gilette website, maar dat is helaas niet mogelijk omdat de geboorte datum technisch niet in te vullen valt.
Daardoor is een melding maken niet mogelijk.
Ook heb ik gebeld naar Gilette, de verbinding was zo slecht dat ik het menu niet goed horen kon.

Gewenste Oplossing:

Als Gilette contact met me opneemt zodat ik mijn klacht indienen kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gillette

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gillette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis Seriese