Klacht: Scheerapparaat rq115581

op 09 september 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn scheerapparaat is op 13-9-2018 – 2 jaar oud. Hij scheert de laatste maand super slecht moet mij 2 x per dag scheren al hoewel ik een lichte baard heb. Hoe gaan we dit oplossen. Phips staat bij ons altijd op nummer 1 omdat wij erg hechten aan Nederlandse fabrikaten. In afwachting van uw antwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een oplossing zoeken met Philips.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Scheerapparaat rq115581