Klacht: Scheer&foppen visakaart 10% korting bij eerste aankoop niet waar

Shah825 op 02 februari 2013 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op website van scheer en foppen wordt er met een banner in grote letters reclame gemaakt van hun visakaart. Bij uw eerste aankoop krijg je 10% korting.
Meteen aangevraagd en bij navraag bleek dat het niet voor webwinkel geldt en ik moet naar de winkel komen. In de winkel schijnt personeel niets te weten over de korting en ze willen daar niks aan doen. Ik heb de banner op de website laten zien en men was verbaasd. Dat zou volgende dag uitgezocht worden en scheer en foppen zou mij terugbellen. Helaas niets meer vernomen.
Het was zonde om van Denhaag naar Utrecht te rijden.

Minstens excuus en beloofde 10% korting.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Scheer en Foppen een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 04 februari 2013 om 15:54 geantwoord

04 februari 2013 de klant middels een email op de hoogte gesteld van de voorwaarden (welke terug te vinden zijn op de website van SF.nl).

Alle klachten die gemeld zijn door