Klacht: Schandalige service en nog steeds geen internet!

op 12 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

HALLO, IK WACHT AL EEN MAAND OP INTERNET + TV. WORDT VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD. GISTERAVOND VOOR DE ZOVEELSTE KEER GEBELD. DAME VERBIND ME ZOMAAR DOOR NAAR DE AFDELING GLASVEZEL. ISMAEL? VAN GLASVEZEL SNAPT HET ZELF OOK NIET. HIJ VERBIND ME TERUG MAAR NA EEN KWARTIER PIANO MUZIEK GEEF IK HET OP. IK BEL TERUG EN KRIJG MENNEER U. SAHIN, DEZE MENEER VRAAG IK OM OP TE ZEGGEN. TENMINSTE ALS JE IETS KAN OPZEGGEN WAT JE NOOIT HEBT GEHAD. MENEER SAHIN SNAPT MIJ MAAR VRAAGT MIJ EEN MAIL TE STUREN. ONDERTUSSEN BEN IK ER AL KLAAR MEE EN IK GA NIET OOK NOG EENS EEN MAIL STUREN. IK WIL VAN JULLIE AF, KLAAR! MENEER SAHIN KAN MIJ NIET HELPEN DUS IK VRAAG OM EEN LEIDINGGEVENDE, DAT IS HIJ ZELF ZEGT MENEER. IK VRAAG MEERDERE MALEN OM EEN OPLOSSING MAAR DIE KAN HIJ NIET BIEDEN ALS LEIDINGGEVENDE. MENEER SAHIN VALT MIJ IN DE REDEN EN IK GEEF AAN NIET OP TE HANGEN VOORDAT ER EEN OPLOSSING KOMT. MENEER SAHIN WIL DE VERBINDING VERBREKEN. IK GEEF AAN DAT DIT NIET VERSTANDIG IS. IK NOTEER ZIJN NAAM EN VRAAG OM ZIJN FUNCTIE. OPEENS IS MENEER SAHIN MEDEWERKER EN GEEN LEIDINGGEVENDE. MENEER SAHIN LIEGT DUS GEWOON?! MENEER SAHIN GEEFT DIT TOE. IK VRAAG OF DE GESPREKKEN OPGENOMEN WORDEN EN NA WAT MOEILIJK DOEN BEVESTIGD HIJ DIT VOLGENS MIJ. IK VRAAG WEER NAAR EEN LEIDINGGEVENDE MAAR HET IS BIJ TELFORT ONMOGELIJK OM EEN LEIDINGGEVENDE AAN DE LIJN TE KRIJGEN, BIZAR! SERVICE IS JULLIE ONBEKEND EN VAN KLANTVRIENDELIJKHEID HEBBEN JULLIE NOG NOOIT GEHOORD. IK GEEF MENEER SAHIN NOGMAALS EEN KANS OM DIT RECHT TE TREKKEN EN VRAAG OM EEN LEIDINGGEVENDE, NEE HOUDT HIJ VOL. IK GEEF AAN DAT IK AAN DE LIJN BLIJF TOTDAT IK IEMAND KRIJG EN MENEER GEEFT AAN DE VERBINDING TE VERBREKEN?! IK BEN WERKELIJK WAAR NOG NOOIT ZO BEHANDELD. IK WIL NIKS MEER MET JULLIE TE MAKEN HEBBEN, EN WENS DE DIENST DIE IK NOOIT HEB KUNNEN GEBRUIKEN KOSTELOOS OP TE ZEGGEN. IK VERWACHT ZO SPOEDIG MOGELIJK ANTWOORD MET BEVESTIGING VAN KOSTELOZE OPZEGGING/ONTBINDING. SCHANDALIG!

KOSTELOZE ONTBINDING OVEREENKOMST!!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ams16