Klacht: Schandalige service bij verhuizing

op 09 maart 2020 over Delta in de categorie Alles-in-1

Al anderhalve week bezig met contact zoeken met Delta. Zouden meerdere malen teruggebeld worden, maar telkens niet gebeurd. Afspraken worden niet nagekomen. Zelf 8x gebeld en meer dan 2 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat.
Uiteindelijk toch contact gehad met de betreffende persoon, maar die stelde doodleuk voor of we het zelf niet konden oplossen.
Zelfs geen excuses voor de slechte service en de week die we geen internet hebben gehad.

Oplossen van de geleden schade. Vertrouwen in bedrijf is compleet weg.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van

6 maanden geleden - Goedemiddag Yordi Nijland,Erg vervelend om te lezen dat je niet direct in contact bent gekomen met de juiste persoon en het gevoel hebt dat afspraken niet worden nagekomen. Mijn excuses voor dit ongemak! Wanneer onze klanten storingen ervaren, doen wij er alles aan deze zo snel mogelijk op te lossen. Het is zeker niet de bedoeling dat jij dit gevoel niet hebt en ik help je dan ook graag tot een oplossing.Zojuist heb ik contact gehad met de verantwoordelijke afdeling. Mijn collega's doen hun uiterste best het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Morgen komt er een monteur voor de installatie. Mijn collega neemt nogmaals telefonisch contact met je op wanneer alles is aangesloten.Ik vertrouw er op dat het spoedig wordt opgelost. Wanneer ik nog iets voor jou kan betekenen, verneem ik dat graag.Met vriendelijke groet,Amy DELTA Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nld