Klacht: Schandalige service 2.0

op 17 maart 2020 over Delta in de categorie Alles-in-1

Na vorige week via deze site een klacht te hebben ingezonden werd ik – naar ik dacht – eindelijk goed geholpen door Delta. Een deskundige meneer gesproken, die het probleem zou oplossen en zo spoedig mogelijk een monteur langs zou sturen. Hij toonde begrip voor mijn situatie en ik voelde mij geholpen.
Afgelopen maandag zou de monteur tussen 14.00 en 17.00 langskomen (zo hadden wij telefonisch afgesproken). Deze middag heeft mijn partner bewust vrij gehouden van werk om de monteur te kunnen ontvangen. U raadt het al .. geen monteur gezien. Om 18.00 toch maar eens contact opgenomen met de klantenservice van Delta. De meneer van de klantenservice gaf aan geen afspraak te zien staan in het systeem (dus nee, dit had niets te maken met de corona-perikelen). Ergens intern was de boodschap niet goed doorgekomen en wederom was de KLANT de dupe. De zoveelste, ontelbare keer de afgelopen weken dat Delta mij als klant heeft teleurgesteld.
Ik heb alle moed bij een geraapt en toch maar weer gevraagd wat er nu zou gebeuren, omdat ik ook begrijp dat het momenteel voor monteurs ook niet makkelijk is met het corona-virus. Uiteindelijk afgesproken om vandaag (17-03) gebeld te worden over het vervolgtraject en hoe we dit kunnen oplossen. De medewerker zou vandaag om 12.30 beginnen met werken, dus direct afgesproken dat ik rond dit tijdstip gebeld zou worden.
U raadt het al .. het was ondertussen 16.30 en ik was nog niet gebeld. Uiteindelijk toch maar weer zelf contact gezocht (ik denk dat dit de 17e x is geweest in de afgelopen 3 weken). Wat bleek , de persoon die mij zou bellen werd gedurende dag naar huis gestuurd wegens ziekte. Nu is ook dit natuurlijk heel vervelend, maar dan begrijp ik niet waarom de zaken van deze persoon (zeker de urgente) niet worden overgedragen aan iemand anders. Kortom, mijn problemen konden weer niet worden opgelost en ik ben weer helemaal terug bij af.
Nu door de corona-problemen weet ik al helemaal niet waar ik aan toe ben.
Tenslotte maar gevraagd of ze de hele boel dan maar kunnen opsturen, zodat ik het zelf kan installeren als ik er geen monteur mag komen in verband met Corona. Ook hier kwam een rare reden voor dat dit niet mogelijk was.
De mensen bij de klantenservice weten ook niet wat ze met de situatie aanmoeten. Nogmaals, het corona-probleem is heel vervelend en iedereen heeft hier last van, maar dit speelt slechts een minimale rol in de hele situatie over hoe ik de afgelopen weken geholpen ben.

Ik weet echt niet wat ik met Delta aan moet en wat ik nu nog kan verwachten.

Ik weet het niet, want ik blijf zo bezig en er wordt van alles beloofd en gedaan, maar het probleem is nog steeds gaande. Delta heeft bij mij voor een enorm grote vertrouwensbreuk gezorgd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 17 maart 2020 om 18:54 geantwoord

Goedenavond Yordi,

Wat bijzonder jammer dat je opnieuw tegen een situatie aanloopt, die niet gaat zoals je dit van ons mag verwachten.

Ondanks de maatregelen waar niet alleen onze klanten, maar ook wij tegenaan lopen, zie ik graag een spoedige oplossing. Ik zorg dat de verantwoordelijke afdeling contact met jou opneemt, zodat wij samen met jou kunnen kijken wat er wel kan, i.p.v. wat er niet kan.

Ik vertrouw er op dat zij snel contact opnemen om tot een oplossing te komen en die vertrouwensbreuk weer te lijmen.

Kelly
DELTA Klantenservice

Heeft op 20 maart 2020 om 19:11 geantwoord

We zijn 3 dagen verder en nog steeds niets vernomen ..

Bericht van

5 maanden geleden - Goedemorgen Yordi,Jouw melding is in behandeling bij de verantwoordelijke afdeling. Helaas kan het voorkomen dat zij niet direct contact op kunnen nemen. Zij doen dit echter zo snel zij kunnen.Met vriendelijke groet,Kelly DELTA Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nld