Klacht: Schandalige behandeling: om nummer overzetten naar andere provider en dit contract over te laten nemen door dochter

op 06 december 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ticket 604411.
Net twee maanden geleden contract afgesloten, maar ben in dienst gegaan bij nieuwe werkgever en wil mijn nummer daarnaa toe mee nemen. Het contract wilde ik laten overgaan naar mijn dochter. Mijn idee was dat ik administratie kosten betaal voor die overzetting (bv 25-50 euro). Maar youfone liet het me afkopen voor de resterende 10 maanden + 25 euro adm kosten. Ze wilden wel navraag doen naar coulance regeling, maar daar kwam een voorstel van 25 euro restitutie uit op die 125 euro die ik had betaald. Ik vind dat een schandalig voorstel, ik heb 125 euro betaald waarvoor youfone geen enkele dienst levert en ze bieden me 25 euro korting aan??

Hoe dom kun je zijn een klant zo weg te jagen!?!
Waarom zou ik nog iets bij youfone willen doen? Voor die fooi kan ik voor mijn dochter toch beter naar een andere provider gaan?

Het meest stuitend vind ik nog dat ik alleen maar onhandig formulerende (domme?) jongelui aan de lijn krijg die niet anticiperen, alles moeten navragen en dan gewoonweg herhalen wat ze opgedragen krijgen, zonder reflectie op wat dat antwoord met mij doet. Zo onprofessioneel!

Ik zou tevreden zijn als Youfone me 75 euro korting biedt op het nieuw af te sluiten contract voor mijn dochter. Dat contract sluit ik dan af onder dezelfde condities als het eerdere contract.
In dat geval heb ik 50 euro administratie kosten betaald. Nog erg veel vind ik, dus is dit een heel behoorlijk voorstel van mijn kant.

Youfone kent dit voorstel van mij, maar kiest ervoor daarop niet te reageren en gewoonweg 25 euro korting voor te stellen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 12 december 2017 om 15:26 geantwoord

Heeft op 15 december 2017 om 11:02 geantwoord

Nee absoluut niet tevreden. Ik ben terug gebeld door Rowena en die heeft me 30 euro ipv 25 als coulance aangeboden. Dat betekent dat ik 95 euro zou betalen voor een administratieve wijziging. Ik vind dat buiten proportie veel. En ga daarmee niet akkoord. Youfone is mij en mijn dochter daarmee kwijt als klant.
Verder ben ik ontevreden over de professionaliteit van de afhandeling door Youfone. Rowena doet haar best, maar ik verwacht iemand met mandaat aan de lijn te krijgen en niet iemand die aardig doet, maar alleen boodschapper is.

Ik ben dus hoogst verbaasd over deze onprofessionele houding en zal mijn omgeving ervan weerhouden iets met youfone aan te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door HermanKrab