Klacht: Schandalig slechte service bij aflevering

op 21 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

De aflevering van de door ons bestelde loungeset en terrasstoelen heeft uiteindelijk bijna drie weken in beslag genomen. De eerste afgesproken dag (2 april) van aflevering kwam men niet opdagen (1e vrije dag) de tweede keer was de levering niet compleet en wilde men volledige betaling, dus terugsturen. De derde keer kwam men weer niet opdagen de vierde keer kwam de andere helft. Na bellen konden we alleen het afgeleverde deel betalen en was het wachten op de rest. Deze rest zou op vrijdag 11-4 worden afgeleverd dus niet. Vervolgens op zaterdag 12-4 helaas weer niet gelukt uiteindelijk werd op maandag 14-4 afgeleverd.
We hebben in totaal drie keer een vrije dag moeten opnemen en heel veel telefoonkosten gemaakt.
Naast de overduidelijk slechte samenwerking tussen Leen Bakker en TNT is de slechte rol die Leen Bakker neemt in de service aan hun klant schokkend om te ervaren. Als wij zelf niet dagelijks hadden gebeld en filiaal bezocht vragen wij ons af of de bestelling nu al geleverd zou zijn.
Dit is zeker de laatste keer dat wij iets bij Leen Bakker bestellen en ik zou dat ook zeker niemand aanraden. Dit bedrijf zorg heel slecht voor haar klanten.

Minimaal excuus van directie Leen Bakker en een vergoeding voor de extra vrije dagen en telefoonkosten. De stress laten we dan maar achterwege.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madacf