Klacht: Schandalig slechte reparatie Macbook pro 2011, logic board vervangen

op 12 juli 2016 over Amac in de categorie Computerwinkels

Ik heb een half jaar geleden mijn macbook pro early 2011 15” naar amac gebracht voor het reparatie programma waarbij mijn logic board (moederboard) kosteloos vervangen is door een nieuwe. omdat mijn macbook erg warm word en ik vrees voor een nieuw defect (dat buiten de garantie valt) heb ik besloten mijn macbook uit elkaar te halen om de thermopaste tussen het heatsink en de CPU en GPU te vervangen door nieuwe thermopaste. Toen ik het logicboard uit mijn macbook gehaald had zag ik dat deze besmeurd was met thermopaste op plekken waar dit absoluut niet hoort te zitten! op de componenten rond de CPU en GPU (zie foto) dit kan zorgen defecten of slecht werkende circuits. Amac is een gecertificeerd apple repair center… dat certificaat mogen ze wat mij betreft terug inleveren bij apple. Echt een afrader om bij amac je apparatuur te laten repareren. (daarnaast was de service waardeloos, geen enkel persoon met technische kennis over de producten die zij verkopen en mijn vragen konden beantwoorden)

Als de door mij gemaakte kosten voor het vervangen van de thermopaste vergoed worden. (~15,-)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amac over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door tomklijn