Klacht: Schandalig slecht management en bediening Motel Vught

op 31 mei 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Bij aankomst bij Motel Vught krijg ik te horen dat er niet op het terras bediend wordt (prachtige zomeravond). Tafel in het restaurant, voor- en hoofdgerecht besteld + aperitief. Na het serveren van voorgerecht en aperitief gebeurt er 55 minuten niets meer. Dan eindelijk wordt het hoofgerecht geserveerd, echter zeer incompleet. Ik bestel er nog een biertje bij, echter toen ik klaar was met eten en er de rest van het ijsblokjeswater maar bij had gedronken, was dat biertje nog steeds niet geserveerd. Ik ben opgestaan en toen had ik ineens zowel de volslagen nitwit van een bediende plus de onmogelijk incompetente manager om me heen. De zg. manager kwam niet verder dan de teksten die er (ongetwijfeld met uiterste inspanning) bij een training in zijn leegstaande bovenwoning in waren geramd. Zijn optreden was echter beneden ieder niveau. Mijn klacht gaat nu naar de lokale FB groepen en naar de landelijke vergelijkingssites en Booking.com. Ik heb afgerekend voor deze wanprestatie met mijn creditcard en ook daar zal ik deze zeer ernstige klacht deponeren.

Ontslag van deze manager. Een door Vd Valk aangeboden diner zou helpen, maar hoeft niet.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jlodder