Klacht: Schandalig hoge reparatiekosten

op 12 juni 2016 over Amac in de categorie Computerwinkels

Ik heb een Macbook Pro 17″ uit 2011 ter reparatie aangeboden bij de Amac in Eindhoven, vestiging Demer, wegens verkleuring van het scherm en dit bleek onder een terugroepregeling te vallen waardoor het volgens de servicemedewerker onder de garantie zou vallen. Ik zeg prima, stuur maar op. Zover ik weet waren er verder geen mankementen aan, dus ik dacht mooi is dat opgelost.

Een paar dagen later krijg ik een mail met een prijsopgave van, let op, €482,35! Waarom? Er zouden zogenaamde sporen van vocht zijn aangetroffen! Ik weet hoe ik met mijn Macbook omga, ik weet hoe ik hem gebruik en hoe ik hem schoon houd. Ik weet dat dit onmogelijk is dat dit iets is wat mijn kant is gebeurt. En Amac steekt hun kop in het zand door te zeggen dat volgens hun controles er niks is gebeurt aan hun kant.

Na langdurig mailcontact heb ik besloten noodgedwongen akkoord te gaan met hun prijsopgave, vooral omdat ik de Macbook hard nodig heb als student zijnde. Daarmee chanteerde ze mij ook nog eens dat als ik geen akkoord gaf, de Macbook ONGEREPAREERD terug gestuurd wordt naar Amac Demer.

Ben al sinds 2009-2010 klant bij Amac maar ben nog nooit zo schandalig slecht behandeld.

Excuses vanuit Amac en een tegemoetkoming in kosten voor de reparatie. Met minder neem ik geen genoegen.

Alle klachten die gemeld zijn door SebastiaanZ