Klacht: Schandalig

op 13 juli 2012 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik ben in Haarlem op straat aangesproken op 29 februari door een meisje. Ze vertelde mij wat de voordelen zijn van OXXIO en of ik informatie thuis gestuurd wilde krijgen om het rustig na te lezen,dat wilde ik wel. Zij vertelde mij “mocht je klant worden dan incassseren wij € 0,01 om te kijken of je geen schulden hebt”, ik heb zonder na te denken mijn rek.nr geven , zodat OXXIO € 0,01 van mijn rekening mocht afschrijven als ik mij bij hen zou melden. Tot mijn verbazing kreeg ik op 5 maart een welkomstmail?!?! Ik heb gebeld met OXXIO en mijn verhaal gedaan. OXXIO zou het direct oplossen,en hoe vervelend het was dat het zo is gegaan. 2 maanden later nog steeds klant en nu een jaarafrekening?!? Ik heb ook alle kosten/boetes moeten betalen bij mijn oude leverancier omdat het contract vroegtijdig werd beëindigd. IK HEB MIJ NERGENS VOOR AANGEMELD. Ik vind dit zo onbeschoft en puur genaaid. SCHANDALIG!!

Er zijn dus geen oplossingen geweest, ik zal deze zaak voorleggen aan mijn advocaat.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 19 juli 2012 om 14:45 geantwoord

We hebben contact opgenomen met de klant. Het volgende hebben we besproken.

We nemen de klacht over onze verkoper erg serieus. We zullen op basis van deze klacht achterhalen om welke verkoper het gaat en deze hierop aanspreken.
We laten de opzegvergoeding vervallen gelet op de wijze van de aanmelding. De klant hoeft geen bedrag maar aan Oxxio te voldoen.

Michaël

Alle klachten die gemeld zijn door Mvgj