Klacht: schandalig

op 02 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schandalig dat ik na mijn klacht van gisteren een antwoord krijg van: we kunnen het niet na leveren.

Ik heb vorige week ook al een klacht ingediend en word er verteld dat het opgelost word. Nu zijn we een week veder en weer geen folders gekregen, dus stuurde ik gisteren weer een klacht. Kennelijk willen jullie dit niet snel oplossen. Wij als consument moeten toch de folders in kunnen kijken voor we aankopen doen. De bezorger dient hier op aangesproken te worden en maar 1 keer fout te doen en niet wekelijks achter elkaar, daarnaast heb je nog vervangende personeel. Ik heb zelf ook folders rondgebracht en weet hoe kan werkt.

Gewenste Oplossing:

Dat de bezorger hier duidelijk een aantekening over krijgt en het komende maandag of dinsdag weer in de brievenbus ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen vw