Klacht: schandalig

op 02 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Schandalig dat ik na mijn klacht van gisteren een antwoord krijg van: we kunnen het niet na leveren.

Ik heb vorige week ook al een klacht ingediend en word er verteld dat het opgelost word. Nu zijn we een week veder en weer geen folders gekregen, dus stuurde ik gisteren weer een klacht. Kennelijk willen jullie dit niet snel oplossen. Wij als consument moeten toch de folders in kunnen kijken voor we aankopen doen. De bezorger dient hier op aangesproken te worden en maar 1 keer fout te doen en niet wekelijks achter elkaar, daarnaast heb je nog vervangende personeel. Ik heb zelf ook folders rondgebracht en weet hoe kan werkt.

Dat de bezorger hier duidelijk een aantekening over krijgt en het komende maandag of dinsdag weer in de brievenbus ligt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:04 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen vw