Klacht: schandalig

op 12 maart 2015 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

ik kom vandaag thuis en op de voordeur van de ingang van het appartementencomplex is een brief geplakt over een openbare verkoop en verder vind ik niets in de brievenbus en dit vindt ik schandallig omdat iedereen de brief kan lezen en daarom heb ik meteen contact opgenomen met mijn advocaat.
en verder is er nog altijd een privebescherming.

dus dit is mijn klacht

dan zo n brief altijd in een enevelope in de brievenbus wordt gedeponeerd wordt en niet op een deur geplakt wordt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben u een persoonlijk bericht gestuurd. Wij komen graag met u in contact over uw klacht. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Pas sinds juni 2015 behandelen wij klachten die zijn geplaatst op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor juni 2015 is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Wij geven hierbij wel aan dat Van Arkel geen enkele invloed heeft op de werking van de website klacht.nl. Klachten kunt u indienen zoals aangegeven in onze klachtenprocedure: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door greywolf