Klacht: Schakelaar aan-uit pen camerea

op 13 september 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb een Jinvi pen camera retour moeten sturen met formulier code RMA 6650178 Code ID 18584649 dd 02-08. via POLEN Na verstrijken van de tijd geprobeerd kontakt op tenemen maar word op een regel gezet van Ticket gesloten op 9 augustus 2018 en kan ik verder niets doen wat ook probeer

Ben tevreden als ik een pen camera ontvang die het wel doet en zo snel mogelijk

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Beste , Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 18747969 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Carla Lightinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht d.thijm@casema.nl

3 maanden geleden - Heb de gevraagde fotocopie van de postadres met code nummers rood onderstreept op uw verzoek voor Polen LITB magazijn zoals in het schrijven met return formulier gedaan zoals geeist

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 september 2018 om 21:36 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
lightinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door d.thijm@casema.nl