Klacht: schadevergoeding na stroomstoring/hoogvoltage!!!

op 26 juni 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Naar aanleiding van een kabelbreuk i.v.m.achterstallig onderhoud heeft heel de straat hoge voltage gekregen wat leidde tot een stroomstoring van ongeveer 8 uren en schade heeft toegebracht aan allerlei elektronische apparatuur in huis.
nou erkend Stedin wel hun aansprakelijkheid en is bereidt de schade te vergoeden.
Alleen er is een expert langs geweest en die rekent de dagwaarde van alle beschadigde apparaten. dit is onacceptabel!!!
mensen horen niet bij te leggen om nieuwe apparaten aan te schaffen die door fout van Stedin zijn beschadigd!.
in dit geval zouden ze de nieuwwaarde moeten vergoeden…

Als ik de nieuwwaarde krijg van mijn beschadigde apparaten.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 29 juni 2017 om 09:17 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Unal,

Wat vervelend dat er door problemen met de stroomlevering schade heeft opgelopen. Wij begrijpen dat u dit graag vergoed wilt hebben.

Er is een dossier aangelegd bij onze afdeling Klachtenmanagement en u heeft hier een contactpersoon. Wij willen u aanraden deze benaderen bij vragen, omdat het antwoord op uw vragen zeer specifiek is.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Nicole
Stedin

Heeft op 29 juni 2017 om 11:46 geantwoord

Mijn contactpersoon bij Stedin heeft aan mijn begeleider van de zorginstelling waar ik hulp van krijg aangegeven dat bellen en discussieren geen zin heeft en dat ze zich zullen houden aan het schadebedrag dat de expert doorgeeft. Dit is te gek voor woorden want, ik heb al financiele en medische problemen en door dit incident raak ik meer in de problemen!! Buiten mijn schuld om mag ik dus ekstra geld ophoesten (wat ik niet heb) om de spullen te vervangen die zijn beschadigd!! İk wil geen cent meer dan dat het mij kost om ze te vervangen! Dat is volgens mij mijn recht als consument!

Alle klachten die gemeld zijn door H. Unal