Klacht: schade object / niet beantwoorden mailbericht

op 17 juli 2020 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft ticket 2247076 / ordernummer 1006705846
Op 25 mei 2020 heb ik -naar aanleiding van een eerdere klacht- via de mail contact gehad met dhr. Melchior Overbeek. Naar aanleiding van zijn bericht heb ik foto’s gezonden over de schade aan het object.
Op 30 juni 2020 heb ik hem een mailbericht gezonden met verzoek te berichten aangaande de afhandeling. Tot op heden heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen.
Ik verzoek u dringend op mijn eerdere mails te reageren.
Met vriendelijke groet,

E.G.J. Blekkink

Gewenste Oplossing:

Ik ben eerst tevreden als de schade aan het object wordt hersteld, dan wel een nieuw exemplaar wordt gezonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.G.J. Blekkink