Klacht: Schade na meter plaatsen

op 01 oktober 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Op 4 augustus heb ik de volgende klacht bij Liander ingediend:
Vandaag kwam de firma a.hak in dienst van Liander bij mij een meter plaatsen voor Elektra en 1 voor gas. De gasmeter heeft (volgens mij enkel cosmetisch) schade. Na het plaatsen heb ik er direct wat van gezegd aangezien het een nieuwe meter is en er zou nog iemand komen kijken maar die is niet meer geweest. Tijdens het plaatsen moesten de tuin tegels eruit. Er zijn er nu 3 stuk en er ligt een hoop zand in de tuin. Ik heb geen cactussen staan dus die planten gaan dood he. Ik kan dat zand (ook in de straat) gewoon wegvegen, er is niks mis met mijn handjes maar het zou fijn zijn als ze t achter laten zoals het was toen ze kwamen. Ik ben echt niet zo moeilijk met mijn tuin, het hoeft niet spik en span maar ik vind dit eigenlijk ronduit onbeschoft dat je minstens 3 tegels sloopt, overal zand achterlaat en een kapotte meter plaatst. Volgens mij betalen jullie (Liander) aan hun (A Hak.)een hoop geld voor de klus op kantershof. Ik heb meerdere fotos voor jullie beschikbaar.

Ja een set nieuwe tegels zal ik wel niet krijgen en die van mij zijn niet meer te koop maar ik wil wel graag een nieuwe gas meter en toch een vergoeding voor de schade.

Bizar he, liander heeft tot op heden niet gereageerd ondanks dat ik een mail heb gehad op 4 augustus om 18:25 dat ze binnen 10 werkdagen zouden reageren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

1 maand geleden - Goedemiddag, Heel vervelend dat er geen reactie vanuit ons verstuurd is naar u. Wel kunnen wij zien dat uw e-mail bij ons binnen is gekomen en in behandeling is. Wij gaan ervoor zorgen dat er met u contact opgenomen gaat worden en dat uw klacht met spoed opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Liander Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht M.M. de Groot

1 maand geleden - Beste Medewerker, Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik wens graag dat Liander contact met me opneemt via email. Dit omdat ik alles zwart op wit wil hebben. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Maartje

Reactie van de melder van de klacht M.M. de Groot

1 maand geleden - Nog altijd geen reactie van Liander. Wel belde firma hak voor een afspraak om de schade op te nemen. Tot op heden heb ik nog geen excuses gezien. Van beide firma's niet. Dat terwijl ik al op 4 augustus de klacht heb ingediend. Eerst bij de medewerker op locatie en toen bij Liander zelf toen de medewerker verdwenen was. Snapt u het nog?

Alle klachten die gemeld zijn door M.M. de Groot