Klacht: Schade muur en TV hangt scheef

theovanheulen op 09 september 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 08-09-2021 is door BCC onze nieuwe LG OLED 55G1RLA TV opgehangen en geinstalleerd.
Er is schade bij het boren van de bevestigingsgaten in de gips muur is dwars door de muur geboord daar is door de monteur een foto van gemaakt en gemeld met de mededeling dat het het gerepareerd wordt en daar gaan wij dan ook vanuit.
Na afloop toen ik alles weer op zijn plaats zette zagen wij dat de TV scheef hangt graag zou zouden wij willen dat er een monteur langs komt omdat probleem op te lossen.
Echter een probleem wij gaan vrijdag 10-09-2021 een weekje op vakantie dus graag daarna een afspraak plannen. Hoe gaat dat met de reparatie van de muur neemt BCC met ons contact op?
Ordernummer aankoop 741012561 en datum aankoop 31-08-2021
Verkoopfiliaal 74
In afwachting verblijf ik,
Theo van Heulen

De TV recht hangen
En de muur in gespoten staat terug brengen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 14 september 2021 om 08:30 geantwoord

Goedemorgen heer Van Heulen,

Afgelopen donderdag heb ik u een e-mail gestuurd met oprechte excuses voor de ontstane schade.

U heeft aangegeven dat u na uw vakantie een offerte opvraagt voor herstel van de schade aan de muur.

Vanzelfsprekend wikkelen wij dan de schade met u af.

Marlies
Team Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door theovanheulen