Klacht: Schade in stucwerk, an installatie

op 07 augustus 2017 over Eigen Huis Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Vorig jaar een nieuwe keuken laten plaatsen door Eigenhuis Keukens in mn nieuwbouw woning. Kleine koelkast express laten plaatsen aangezien ik een losstaande Smeg wilde op den duur. Precies een jaar later is de smeg er en kon de oude koelkast eruit . Wat blijkt, een schuur van ongeveer 2cm diep en 60 a 80cm lang achter de koelkast in mn stucwerk.

Ik meld dit gelijk en na wat over en weer gemaild te hebben wordt er na 26 juli niet meer gereageerd. Ik bel zojuist hierover op en krijg heel simpel te horen in het kort gezegd:” er zit toch een koelkast, niemand ziet het, wie zegt dat de scheur er niet zat voor dat wij kwamen”
En nog meer van die dood doeners.

NEE , er zit geen koelkast meer dit worden nu opbergkastjes en nee het is nieuwbouw alles was gewoon heel en JA iedereen kan dit wel zien nu.

De persoon die de telefoon aannam bij de afdeling “service” had geen seconde de overweging om naar mn verhaal te luisteren.

Vervolgens kwam hij met het excuus “maar ik was er niet bij”, waarop ik weer zei dat hij dan niet een conclusie moest trekken en vertelde dat ik er ook niet bij was. JA ik was er wel en voordat jullie begonnen met inbouwen zat er geen scheur in mn stucwerk. De kans is groot dat tijdens de inbouw de tekeningen zijn verdraaid en vervolgens de koelkast er snel hebben ingebouwd om het te verstoppen in de hoop dat het nooit te zien zou zijn geweest.

Uit “coulance” wilden ze dan een achterwandje sturen (die ik zelf zou moeten monteren, dus ook eerst de rest van mn keuken moet demonteren ofzo ???). Ik leg dan uit dat de scheur dan nog steeds niet verdwenen is en het antwoord:” Er staat toch een koelkast” …. NEE DIE STAAT ER NIET MEER, en al zou die er wel staan…..ik wil geen scheur in mn stucwerk!!!

Het daarnaast ook nog eens zeer aannemelijk dat er geen schade vooraf was, aangezien het een nieuwbouw woning is.

En de oplossing laat zich raden….die is er niet en de klant is de dupe !!

Als de schade wordt er hersteld aan mijn muur, of een financiele compensatie zodat ik zelf hiermee aan de slag kan gaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eigen Huis Keukens

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigen Huis Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poncia