Klacht: Schade door vervoerder

op 16 juni 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Wasmachine afgeleverd en niet uitgepakt door vervoerder en niet aangesloten. Worden per stuk betaald dus willen tempo maken. krijg bonnetje onder mijn neus en teken dat. pak de wasmacichine uit en constateer schade. Vervoeder zegt dat ze de was machine hebben uitgepakt en aangesloten ( leugen) en dat ik daarvoor heb getekend op het bonnetje. Ibood zegt vervoerder heeft getekend bonnetje dus had je maar niet zo stom moeten zijn. Oftwel ze zegen dat ik lieg. Whirpool zegt dat die vaker voorkomt. Nooit meer Ibood.

Ik wil de vervoerder aanspreken op zijn leugen en compensatie voor de beschadigde wasmachine. Whirpool zegt dat het probleem is dat vervoerders per stuk worden betaalt dus flikkeren ze de goederen bijna je deur door. Excuses van Ibood dat zij mij niet correct ondersteunen in deze kwestie

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kambel.casseb