Klacht: Schade afhandeling

Marcel Ladenius op 25 oktober 2016 over CarDelMar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Juli naar Ibiza geweest en voor de zoveelste keer een auto bij cardelmar gehuurd.
Dit ging altijd goed, totdat bij het inleveren er een scheur in m’n achterlicht zat, daar moest ik ter plekke 200 euro voor betalen, deze kosten opgegeven bij cardelmar, daarna een mail gekregen dat dit bedrag binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan.
Het is nu bijna oktober en heb al heel veel keer gebeld en te horen gekregen dat het overgemaakt zal worden, maar helaas zijn het tot nu toe alleen maar loze beloften. Ik had ook een mail adresturen gekregen, maar deze klopt ook niet en krijg een foutmelding bij het versturen.
Wat nu?????

Gewenste Oplossing:

Als het opgelost is. Zie mail hieronder.
Geachte heer,

Wij hebben uw schadeclaim afgehandeld. In overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden heeft u recht op restitutie van het eigen risico. U ontvangt van CarDelMar een bedrag van € 200,00 op uw bankrekening. Het kan een paar dagen duren voordat het op uw rekening te zien is.

Let op: Zoals in onze algemene voorwaarden punt 22b. is vastgelegd, bestaat er geen aanspraak op restitutie van zogenaamde vervolgkosten zoals wegsleepkosten, Wij hopen uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Ngan
CarDelMar klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door