Klacht: Schade aan wasmachine bij leveren en aansluiten droger

op 11 januari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 2-11 is onze nieuwe droger bezorgd, geplaatst en aangesloten. Hierbij moest ik zelf nog vermelden dat het afvoerslangetje nog niet was aangesloten. Het viel mij al op dat ze vrij hardhandig te werk gingen. Toen de bezorgers weg waren constateerde ik schade aan de deur van de wasmachine waar de droger op was geplaatst. Dit direct in de winkel gemeld. Zelfde weekend nog op de site gemeld. Op 5-12 kreeg ik als antwoord dat dit niet door de bezorgers was gebeurd en dat ze ook niet inzagen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Na diverse malen heen en weer gemaild met de klantenservice ben ik 17-12 naar de winkel teruggeweest. Zij vonden dat ze na de verstreken periode hun best gingen doen. Hier verder niks meer op gehoord.

Nieuw glas deur wasmachine of een financiele tegemoetkoming

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Heeft op 31 januari 2014 om 15:59 geantwoord

Dit is wederom geen oplossing! Weer word mij verteld dat de schade niet door hun is gemaakt, terwijl dit wel zo is.
Dit zal de laatste keer zijn geweest dat ik iets bij de BCC heb gekocht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 januari 2014 om 16:44 geantwoord

Wij hebben uw melding interieurschade met foto’s ontvangen en nagevraagd bij onze expeditie
Bij interieurschade maken de bezorgers een aantekening op de afleverbon en het hoofdkantoor wordt gebeld zodat er melding staat in ons systeem. De bezorgers zijn met deze procedure bekend. Zowel op de bon als in ons systeem is geen melding gemaakt.
De bezorger geeft aan dat de hoogte van de schade niet overeenkomt met hoe een droger wordt getild en daardoor niet door hem veroorzaakt kan zijn. Daarbij is er getekend voor schadevrij ontvangst aan goederen en eigendommen.
Om deze redenen kunnen wij uw claim niet in behandeling nemen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door citrocin