Klacht: schaafwonden na gebruik.

op 16 november 2016 over Allure Kristalpad in de categorie Beauty & Wellness

na gebruik op de kin tot 2 x toe een rode schrijnende pijnlijke huid gehad….en de stoppels zijn er na 2 dagen alweer. product duur gekocht terwijl het niet doet wat was beloofd

Als mijn kin niet steeds open is.......en de haartjes langer wegblijven!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allure Kristalpad over deze klacht.

Bericht van Allure Kristalpad

2 dagen geleden - Beste Gerrie, Dank voor je mail en wat ontzettend vervelend van de irritatie die is ontstaan. Allure Kristalpad is een ontharings-product welke werkt op snelheid en niet op druk. Irritatie is een reactie op niet juist gebruik, waarschijnlijk heb je onbedoeld te hard gedrukt of te langzaam gedraaid. Snelle bewegingen zonder druk geven geen irritatie, dit is uit onafhankelijke tests bewezen. Na de eerste keer kan de haar nog stoppelig terugkomen, elke haar is immers anders. Na herhaaldelijk gebruik komen de haren steeds zachter terug. Extra tips: 1- Snel draaien zonder druk. 2- Huid goed straktrekken. 3- Gebruik de gehele pad, niet alleen het puntje. 4- Breek de pad niet, houd deze vlak. 5- Zorg ervoor dat de pad schoon is, tussendoor afkloppen op een handdoek en na gebruik met een borsteltje onder heet water afspoelen. 6- Op een geheel droge huid gebruiken, crème en cosmetica-vrij. Ik stuur u gratis soft-pads toe, het kan zijn dat deze bij u fijner werken. Mailt u ons even via info@kristalpad.com Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Allure Kristalpad

Alle klachten die gemeld zijn door G.Alta