Klacht: Scapino Bussum slechte service!!

op 04 juli 2019 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Ik heb over scapino niets te klagen er zijn filialen die hartstikke klantvriendelijk zijn. Scapino in Bussum is dat helaas niet! Wat kun je toch als klant slecht geholpen worden!? Zij zien namelijk bij een retour dat het bedrag van een ander artikel die ik pas 34dagen heb gekocht in prijs is verlaagd. Ze doen alsof er niets aan de hand is. Als ik dat zelf aangeef van indien er een prijsverschil is wil ik dat graag terug omdat het maar zo kort geleden is dat ik die artikelen heb gekocht bij Scapino negeren ze mij gewoon. En als dat nog is vraag zeggen ze dat dat niet zo is. Ik ben er zelf achtergekomen dat de producten wel zijn afgeprijsd. En nu moet ik weer naar een scapino filiaal om het verschil terug te krijgen. Dat is mijn recht! Maar ik moet zoveel moeite doen om te krijgen waar ik recht op heb. Ik neem het ze erg kwalijk en zal nooit meer naar scapino in Bussum gaan. Ik raad het ook iedereen af. Geen service geen klanttevredenheid geen klantvriendelijkheid.. Helemaal niks nul.

Als je iets aangeeft als klant horen ze daar op in te gaan. Als je iets vraagt hoor je niet in de maling genomen te worden. Ik zou tevreden zijn als een winkelmedewerker niet tegen mij liegt!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scapino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Scapino in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scapino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scapino

Heeft op 11 juli 2019 om 13:20 geantwoord

Beste K Aykun,

Hartelijk dank voor je bericht.

Wat beschrijf je een vervelend voorval, mijn excuses!

Wanneer je binnen de retourtermijn ziet dat de prijs is verlaagd, kun je het prijsverschil nog verrekend krijgen.

Nu ben ik niet bij het gesprek in de winkel aanwezig geweest en neem daarom afstand van hetgeen daar is gezegdgebeurd.

Zou je me een mail willen sturen naar [email protected] scapino.nl en aangeven om welk artikel het gaat.
Vermeld in de mail het ordernummer of stuur het aankoopbewijs mee.

Ik kijk of ik nog iets voor je kan betekenen.

Ik hoor het graag, fijne dag nog.

Alle klachten die gemeld zijn door K. A.