Mijn Klacht:
De klacht is dat steeds meer klanten zonder handscanner toch bij de scankassa afrekenen ,en dat wij met handscanner lang moeten wachten omdat zij hun boodschappen daar scannen , dus de slogan van met 3minuten betalen is niet meer en dat is heeeeeeeeel jammer !!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Dat er alleen maar met handscanners Mag worden afgerekend wat oorspronkelijk de bedoeling wAs

