Klacht: scan in winkelcentrum bloemendaal gouda

op 14 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Heb alles gescant bij mij steekproef zaten huzarensalade waarbij ik 5 maal de zelfde salade heb gescant bij de scan kwam er uit dat deze scan niet klopte. Moest weer achter aan sluiten voor een kassa om alles op de band te leggen. Als ik echt een artikel was vergeten had ik dit ook wel gedaan, maar in dit geval heb ik mijn kar laten staan en ben weggegaan.
Ik vond dit een slechte zaak, waarschijnlijk heb er gewoon een verkeerde tussen gestaan al dan niet de zelfde prijs. Neem het risico niet meer bij jullie voor schut te staan. had best gecorriceerd kunnen worden, we hebben het over een artikel van misschien 30 cent terwijl er wel gescand is.

als zoiets gebeurd een cassiere een beetje d'r verstand gebruik en iemand niet de boel belazerd voor misschien 10 a 20 eurocent of dit teveel betaal

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door john heemskerk