Klacht: glazuur toiletpot beschadigd door WC eend en krijg geen reactie meer

ernievdongen op 05 december 2018 over SC Johnson in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ik heb pas (na een verbouwing) een nieuwe toilet (merk Ben). Na gebruikt van WC-eend (even in laten trekken) zitten er nu allemaal grijze vlekjes in de nieuwe toiletpot.
Nadat ik dit via de site op een formulier van SC Johnson doorgegeven heb, kreeg ik dezelfde dag een reactie met de vraag of ik een batchnummer e.d. en foto’s door wilde geven. Heb ik direct gedaan. Vervolgens kreeg ik heel snel een reactie in een taal die ik niet kan lezen (Pools of zoiets?).

Daarna heb ik terug gemaild met de vraag om een antwoord in het Nederlands. Niets op gehoord. Op donderdag 29 nov weer een formulier met het hele verhaal ingevuld. En nog steeds geen reactie.

Het referentienummer van het eerste formulier (toen er nog wel gereageerd werd) is 019320230A

Ik ben tevreden wanneer mijn klacht serieus genomen wordt, ik in het Nederlands antwoord krijg en bij voorkeur de kosten van mijn nieuwe toiletpot vergoed worden zodat ik een nieuwe kan aanschaffen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SC Johnson

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SC Johnson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door