Klachten over SC Johnson

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over SC Johnson zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van SC Johnson in de categorie Schoonmaakbedrijven

3 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

WC eend fresh discs

Klacht van WendyZevenaar op 27 september 2018 over SC Johnson in de categorie Schoonmaakbedrijven

Voor het eerst fresh discs uitgeprobeerd. Op de verpakking met houder om de disc in de toiletpot te drukken, staat dat het om 2 discs gaat. Dat blijkt niet het geval. Het eruit drukken lukte ook niet goed, de klodder... Lees meer

Wc spuiter

Klacht van Janny Leduc op 01 augustus 2018 over SC Johnson in de categorie Schoonmaakbedrijven

Die is tegenwoordig van ander materiaal wat hopeloos is, een druk erop en hij schuift naar alle kanten maar er komt geen lucht uit. Nergens vind ik die meer die hiervoor wel te koop was. Lees meer

Wc eens fresh discs

Klacht van Sythata op 01 augustus 2018 over SC Johnson in de categorie Schoonmaakbedrijven

Bij aanbrengen blijft de fresh disc niet in de wc pot plakken maar blijft in de houder. Bij nogmaals proberen werd het een grote gel rommel in de blauwe herbruikbare houder zelf. Ik kan de hele verpakking niet meer gebruiken omdat... Lees meer